Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2018 20:08 - Колко често обръщаме внимание на здравето си, преди да стане крайно наложително.
Автор: nelifit Категория: Други   
Прочетен: 777 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 18.01.2018 20:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
,,Здрав съм, аз съм на 20 години" ! Колко пъти сме чували тези думи? А всъщност има нужда от 2 часа и 2 чаши кафе, за да се събуди, за да отиде на работа, за да изпие още няколко до края на деня, понеже се чувства изморен. Едва ли на това можем да кажем, че е нормално за здрав организъм, макар че е напълно поправимо, особено на 20 години, животът е пред нас. Лошата новина е, че на каквато и възраст да е човек е добре да поеме отговорност за здравето си и да се погрижи за него, преди да ,,изяде"" дървото. 
    Да, много често, много хора не се замислят какво слагат в устата си или пък, че имат дифицити, които ако те самите не запълнят, няма кой да го направи вместо тях. В природата има храна във всяко едно нейно листенце, нещо натурално, което е полезно за нас и нашия организъм. Лошото е,че много от това не е същото, каквото е било преди. много хора ми казват, че храната в магазините е с лошо качество, но има и други, които ми казват, че и почвата на село май вече не е такава, каквато е била преди. 
   Как да набавим нужните ни в-ва ? Как да се погрижим за себе си и защо изобщо трябва да го правим ? Да, факт е, че всеки казва, че здравето за него е най-важно, но пък не всеки полага грижите, които се предполагат, за да укрепи здравословното си състояние. Защо се получава така и не е ли време да започнем да се грижим повече за себе си, да спортуваме повече и да запълваме дефицитите от храната, да набавяме нужните в-ва на организма ни, да не го лишаваме и да не го затрудняваме, вярвам,че тогава тялото ви ще ви бъде безкрайно благодарно. 
    Ще завърша с това, че повечето хора нямат понятие за много неща, които не са особено полезни за нашето тяло, но все пак всеки ден ги консумираме и то без да знаем какво ни причиняват. Много хора не се замислят, че ако ядат една вафла и един чипс на ден, няма да си набавят никакви хранителни в-ва, а вследствие на това отслабва и имунната система, а това води до често боледуване. Не всеки знае как да се погрижи за себе си, както и аз самата не знаех. Човек се учи цял живот, нали ? 
Добрата новина е,че в този блог ще споделям всички неща, които научавам, изпробвала съм и които смятам ,че е нужно всеки един от нас да знае, за да може да се радва на страхотно и крепко здраве.



Гласувай:
1




1. barin - Честно казано- когато има време, но ...
19.01.2018 22:33
Честно казано- когато има време, но обикновено всеки бърза и няма време. Когато ни заболи сериозно, а често това се оказва късно. Аз лично си мисля, че съм здрав, но не е сигурно. Като си видя спортните успехи и резултатите при планинските походи си мисля, че всичко за мен е така, както преди 20 години. Няма лошо човек да си мисли, че е здрав и да се лекува с билки.
Поздрави и успехи в блога!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nelifit
Категория: Други
Прочетен: 5822
Постинги: 1
Коментари: 1
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930